Маркетинг и реклама - друг поглед

На парти виждате красив млад мъж. Отивате при него и му казвате: 'Аз съм фантастична в леглото.' Това е директен маркетинг.

Вие сте на парти с приятели и виждате красив млад мъж. Един от вашите приятели отива при него, сочейки към вас, и казва: 'Тя е фантастична в леглото.' Това е реклама.

На парти виждате красив млад мъж. Отивате при него и искате телефонния му номер. На следващия ден му звъните и казвате: 'Здравей. Аз съм фантастична в леглото.' Това е телемаркетинг.

Вие сте на парти и виждате красив млад мъж. Поизправяте се, оправяте тоалета си и пристъпвате бавно към него. Сипвате му чаша питие, подавате му я и с репликата 'Може ли?' изглажда-те гънките по неговата вратовръзка, докосвайки леко с тяло ръката му. След което небрежно подхвърляте: 'Между другото, аз съм фантастична в леглото.' Това е
връзки с обществеността.

Вие сте на парти и виждате красив млад мъж. Той се приближава към вас и казва: 'Чух, че сте фантастична в леглото.' Това е
разпознаване на марката.

Вие сте на парти и виждате красив млад мъж. Убеждавате го да се прибере вкъщи с вашата приятелка. Това е представител по продажбите

Вашата приятелка не може да го задоволи, така че се обажда на вас. Това е
техническа поддръжка.

Вие сте на път към организирано парти, когато осъзнавате, че в къщите, покрай които минавате, би трябвало да има красиви млади мъже. И така, покатервате се на покрива на една от тях, установявате се в центъра му и изкрещявате с пълно гърло: 'Аз съм фантастична в леглото!'
Това е
спам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

eXTReMe Tracker
ТОП СТРАНА PageRank

blog counter
blog counter