Най-тъпите оправдания за закъснение за работа

1. Плюшеното ми мече имаше разтройство тази сутрин... 
2. Трябваше да освободя баба от латексовия костюм на Жената котка...

3. Приятелката ми не успя да си свали белезниците от таблата на леглото...

4. Вчера гледах по телевизията шоу за хипноза и после спряха тока...

5. Не ме пусна домашният ми питон...

6. Загубих се между киселите млека в супермаркета...

7. Една калинка искаше да се бие с мен на улицата...

8. Молците ми изядоха всичките дрехи...

9. Алкохолът снощи явно е бил с изтекъл срок на годност...

10. Сънувах, че съм на училище и беше толкова хубаво, че не ми се 
събуждаше....

11. Шрек, Снежанка, 7те джуджета и още куп маймуняци ме предизвикаха да си разменяме шапките...

12. Припознах даскалото в близкото кафене...

13. Сори, мис Английски Даскъл, бът май гърлфренд толд ми: the tее gonna chew come.... 

14. Съжелявам, но с Наполеон обсъждахме новата стратегия....

15. Една клечка за зъби ми заседна под нокътя...

16. Тампонът ми се заклещи в носа...

17.Трамваят спука гума....


Няма коментари:

Публикуване на коментар

eXTReMe Tracker
ТОП СТРАНА PageRank

blog counter
blog counter