Прибира се един пияница...

Прибрал се една вечер един мъж много пиян, паднал в леглото до жена си и заспал. 
Не щеш ли събужда се пред райските порти и там го чака Свети Петър. 
-Ама аз мъртъв ли съм. Не може да бъде, трябва да живея още, захленчил мъжът. 
-Мъртъв си, защото се напи като свиня. Мога да направя изключение и да те върна, ама като кокошка. Ти решаваш. 
-Добре... пусни ме във ферма близо до дома ми. 
Речено сторено. След малко той се озовал целия в перушина в една ферма. При него идва петелът и го пита: 
-Как е, как е, май ти е първи ден днес? 
-Зле ми е, нещо ме напъва отвътре ще се пръсна, отговорил оня. 
-Ясно - ще трябва да снесеш яйце. Напъни се и ще ти олекне. 
Напънал се оня и го снесъл. След това пак се напънал и пак го снесъл. Олекнало му много и решил пак да снася. 
В това време жена му го праснала по врата и изкрещяла: 
-Ставай бе алкохолик. Осра цялото легло!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

eXTReMe Tracker
ТОП СТРАНА PageRank

blog counter
blog counter