Момче и Порше...


Петнадесет годишно момче се прибрало в къщи с Порше и родителите му започнали да му крещят:
- От къде взе тази кола???
А той спокойно отговорил:
- Купих си я днес.
- С какви пари? - възразили родителите му. - Всички знаем колко струва едно Порше…
- Ами... - казало момчето - това специално ми струваше 30 лв.
Родителите му започнали да крещят даже по-силно.
- Кой ще продаде такава кола за 30 лв? Ти да не си луд ? За глупаци ли ни вземаш?
- Ами жената нагоре по улицата -  казало момчето.  -Не знам как се казва, защото тъкмо се нанесоха. Видя ме да минавам с колелото и ме пита дали искам да купя поршето за 30 лв.
- О боже! - казала майката, - сигурно е някоя педофилка. Кой знае какво ще направи после? Иване, върви при нея и виж какво става.
Бащата отишъл при новата съседка и я заварил в двора да си сади цветя. Представил се като бащата на момчето, на което е продала Порше за 30 лв. и настоял да разбере защо го е направила.
 - Ами господине, -  казала тя, - тази сутрин мъжа ми се обади. Мислех си, че е на бизнес пътуване, но разбрах от приятели, че е избягал в Хавай със секретарката си и няма намерение да се връща. Твърдеше, че е останал без пари и ме помоли да продам новото му Порше и да му изпратя парите. Така и направих.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

eXTReMe Tracker
ТОП СТРАНА PageRank

blog counter
blog counter