Оригинални твърдения от застрахователни искове за изплащане на обезщетение:


Изневиделица изскочи една невидима кола, блъсна моята и изчезна.
Човекът беше навсякъде по улицата. Трябваше няколко пъти да завия, преди да го блъсна.
Телефонният стълб се приближаваше. Тъкмо се опитвах да завия, когато той ме блъсна.
Блъснах се в неподвижен камион, който идваше насреща ми.
Потеглих от тротоара, погледнах тъща си и се качих на бордюра.
Пешеходецът не знаеше накъде да върви, затова го прегазих.
В опит да убия една муха се блъснах в телеграфен стълб.
Като се връщах, уцелих друга къща и се блъснах в дърво, което не ми принадлежеше.
Видях бавно движещ се стар господин с тъжно лице, който отскочи от капака на колата ми.
За да не блъсна предната броня, сгазих пешеходеца.
Бях шофирал четирийсет години, когато заспах на волана и катастрофирах.
Другата кола блъсна моята без предупреждение за намеренията си.
Един пешеходец ме блъсна и падна под колата ми.
Бях сигурен, че старецът няма да стигне до тротоара, когато го сгазих.
Въпрос: Можел ли е някой от двамата шофьори по някакъв начин да избегне злополуката?
Отговор: Можех да пътувам с автобус.

(След сблъсък на мотоциклетист с крава)
Въпрос: Как предупредихте другия участник в злополуката преди сблъсъка?
Отговор: С клаксон.
Въпрос: Как ви предупреди другият участник?
Отговор: С мучене.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

eXTReMe Tracker
ТОП СТРАНА PageRank

blog counter
blog counter