Лафовете на д-р Хаус


1. "Когато ти говориш на Бог, това е набожност. Когато Господ говори на теб, това е психически проблем. "
2. "Най-общо казано, наркозависимите са идиоти!"
3. "Сравнявате ме с Господ ? Това е страхотно, но аз не съм създал ни едно дърво."
4. "Ти винаги ми вярваш. Това е голяма грешка!"
5. "Както често казвам, няма такова нещо като "аз" в екипа. Има само "мен" и то - като част от цялото."
6. "Лечението на дадена болест е основната причина да станем лекари.
Лечението на пациентите е това, което прави лекарите нещастни."
7. "Чейс ще бъде приет в спешното отделение , само ако си счупи врата при падане от понито си за поло!"
8. "Направо си умирам да ти поискам извинение за това, че не си никак забавен"
9. "Ти си разстроен, че аз давам часове в клиниката. Това направо си е като дъжд на сватбения ти ден."
10. "Те всички са готини, когато са наполовина мартви!"
11. "Родителите не са на себе си, защото детето им умира. Това е неразбираемо. Ако не умираше, тогава те нямаше да полудеят."
12. "Има само един начин да се потвърди - инжектирай плъха с нейната кръв и изчакай да видиш какво ще стане...Същевременно, аз ще сляза долу да тероризирам наплашена тийнейджърка, докато се предаде като уплашена, умираща тийнейджърка!"
13. "В днешни дни майките правят всичко за семействата си . Дори гълтат хапчета вместо тях!"
14. "Колко пъти съм те учил да лъжеш, мамиш и крадеш и в момента, в който се обърна на другата страна - да ме прередиш!"
15. "Едно възражение: Присъединих се към тройката, а сега съм в четворка.."
16. "Замислял ли си се над въпроса относно всички жертващи се жени в историята: Жана д'Арк, Майка Тереза...не мога да се сетя за други, защото те всички умират сами."
17. "Хей, аз мога да бъда гадняр към хората, с които не съм спал. Но иначе съм си готин"
18. "Щастлив съм да отбележа, че помежду ни съществува пълна синхронизация, дори напоследък разменяме бельото си.."
19. "Все още ли се счита за нелегална практика извършването на аутопсия върху съвсем жив човек?"


Няма коментари:

Публикуване на коментар

eXTReMe Tracker
ТОП СТРАНА PageRank

blog counter
blog counter