За Бил Гейтс

Синът на Бил Гейтс го пита:
- Тате, вярно ли е че Windows NT работи в multi-tasking?
- Изчакай да си форматирам дискетата, и ще ти покажа.


Бил Гейтс получил за рождения си ден пистолет с гравирано послание на него: “Press any key”.


Бил Гейтс попада в чистилището. Свети Петър му казва:
- За твоите грехове се носят легенди. Теб те ненавиждат цели поколения програмисти. И изобщо, случвало ли ти се е някога, да направиш поне една добра постъпка, за да мога да ти опростя греховете?
- Ами да, случвало ми се е! Аз събрах всички програмисти и им казах, че пускам нова версия на Windows, този път без никакви дефекти. На тях им остава само да си я купят…
- Чакай, чакай, кога се е случило това? Аз не съм чувал нищо за него..
- Ами буквално преди три минути…


Шефа на Microsoft се возил на едно такси. Изведнъж таксито се повредило. Шофьорът се мъчил и не могъл да го оправи и не щеш ли попитал Бил:
- Абе не можеш ли да помогнеш нещо тая бракма се скапа?
- Дай да излезем и да влезем може сама да тръгне…


- Най-после и за Бил Гейтс казаха много хубави думи, жалко че не можа да ги чуе.
- Защо, не беше ли там?
- Беше… ама в ковчег.


Умрял Бил Гейтс, възнесъл се на небето, и - право към портите на Рая. Потропал на вратата, отворил му Свети Петър, и Бил Гейтс казал:
- Ето ме, умрях и съм дошъл да вляза в рая.
- Тук се влиза само по заслуги. Ти какво си направил, че да заслужиш мястото си в рая?
- Направих щастливо цялото човечество.
- Как?
- Ами нали ти казвам - умрях.


Бил Гейтс умрял. Понеже той бил известна личност му дали право да си избере дали да отиде в ада или в рая. Мъртвецът погледнал в рая и видял бели облачета, шарени градинки, весело настроени хора. Погледнал и в ада. Що да види: кръчми, пияници, наркотици, проститутки, секс и веднага казал:
- Искам да отида в ада.
Боговете уважили решението на човека и го пуснали през една пропаст в ада. Бил Гейтс много се зарадвал, но вместо да падне на една мръсна улица той паднал във врящ казан. До него стоял самия Дявол.
- Къде са мацките, наркотиците и всички останали екстри? - запитал учуден Бил Гейтс.
Дяволът му отговорил:
- Това беше само демото.


Парите не са най-важното… (Бил Гейтс)


Американските пощи решили да издадат марка с лика на Бил Гейтс. След време се оказало, че марката не успява да се задържи на плика. Била назначена комисия от експерти за изясняване на проблема. След три месеца те представили заключенията си:
1. Пощенската марка е напълно изрядна.
2. Лепилото е от най-високо качество.
3. Просто хората плюят не от страната, която трябва.


В самолет се качват Бил Гейтс, Майкъл Джордан, Папата и скаут с раница с храна. В един момент от полета пилотът излиза от кабината и казва:
- Самолетът пада, ние сме пет човека, а парашутите са четири - взима парашут и скача.
Майкъл Джордан разблъсква всички:
- Аз съм най-великият баскетболист в света, трябва да оцелея! - взима си парашут и скача.
Бил Гейтс се промъква мазно между Папата и Скаута и измъква един парашут:
- Аз съм най-умният човек в света, трябва да бъда спасен! - и скача.
Остават Папата и скаута с един парашут. Папата:
- Сине мой, аз съм стар, Бог ще се погрижи за мен, скачай, спасявай се.
- Ааа, няма нужда. Най-умният човек в света скочи с раницата с храната.


Стоят в една стая Саддам Хюсеин, Бил Гейтс и Джохар Дудаев. И вие сте там и имате само два патрона в пистолета. Кого бихте застреляли?
- Бил, два пъти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

eXTReMe Tracker
ТОП СТРАНА PageRank

blog counter
blog counter