БИСЕРИ ОТ ГЛОБУЛ

- Обаждам се от село Мартен. Искам да си прекарам интернет през глобул на компютъра...

- Глобул добър ден! Краси на морето....

- Искам да знам да се интересувам да ви попитам един въпрос...

- Искам да активирам задграничната ви операция...

- Аз съм получил уж 5 мин., ама ги няма
- А вие как ги получихте...
- Ми... измислих си ги...

- Опитвам се да изтрия карта-ваучер...тръгнах да търкам слоя с груб предмет...

- Бихте ли ми казали кой е МОЛ?...това е Морално Опълномощено Лице!

- Не мога да си активирам „Буря” на funcall…
- Кажете ми номера........кой е титуляра на картата?
- А...Софи Маринова и Устата....

- Колко още ми остава докато плясна лимита?

О: - Лек ден и дочуване
К: - Дочуван ден и на вас...

- Лек ден и до чудене...

К: - Ало...сватба ли имате в глобул?
О: - Не, г-не, защо?
К: - Ми к'ви са тия тъпани, дет се чуват докато ви чакам да вдигнете...

- Ало...днес отидох да си плащтам сметката и ми пъкна 30 лв!
- Моля?
- Ми казах си номера и ми се пъкна колко дължим и едно име!

- Аз съм в гласова поща, може ли да ме изтриете?

- Извинявайте, колко ми харчи на минута?

- Здравейте, аз съм абонател...

- Вие, г-не, как пишете wap?

- Ми... ”ш”, като „м” обратно нагоре...

- Абонето ми е спрено!

- Имаме малък...голям проблем...

- Голям или малък?
- Ми малко голям...

- Какъв ваучер...аз съм в една гора...тука само вълци и койоти....

- Телефона не ми дава да се обаждам...

- Алоу...не мога да си проверя сметката.....набирам 123 после, после 1 и пак 1 и съобщенията ми вместо от 1000 пристигат от Сашко тире ем!

- Как се наименовате?

- Извинете, в Париж има ли магазин на глобул да си платя сметката?
- Г-жо, имаме каси само в България...
- ....ааа...ма вий май ни сте от Русе! Тук нашия търговски център се казва Париж!

- Ало, пак съм аз...сега съм на свободна тарифа!

- Кажете ми к'во ще ви стане да пиете кафе с един мангал...

- Набирам 123 и не мога да си активирам роаминг...
- И какво правите?
- Ами следвам инструкциите, но ми пише, че опцията е невалидна!!!

- ...за роаминга...как мога да си го вкарам?

- Ало, бихте ли ми казали текуща сметка за миналия месец?

- Аз имам фирмена фирма

- Искам да си маана слуховата поща!

- За тази тарифа смарт....дали са 500 дигания или са 500 минути?

- От 4 години имам карта, която нося с благодарност...

- Аз съм горд притежател на B-connect

Няма коментари:

Публикуване на коментар

eXTReMe Tracker
ТОП СТРАНА PageRank

blog counter
blog counter